Mediakontoret - beställning
Mediakontoret är en daglig verksamhet för personer med funktionsnedsättning. Vi kan åta oss diverse uppdrag som behöver utföras för kommunens räkning. Vi utför och levererar alla beställningar av kontorsprodukter och skyddsutrustning till Utförare LSS, socialpsykiatri och vissa andra kommunala verksamheter.
Du beställer uppdrag eller produkter genom att fylla i beställningsblankett. Klicka på knappen "Hämta blanketter" och välj rätt blankett.
Observera att blanketterna
- Beställningslista - kontorsmaterial
- Beställningslista - rengöring, pappersvaror och engångsmaterial
är uppdaterade den 16 oktober 2023.
Blanketten skickas in via e-post till mediakontoret@motala.se.
Läs mer:
Personuppgifter som behandlas
- Namn
- Adress
- Telefonnummer
- Mobilnummer
- Kontonummer
Vid handläggningen av ditt ärende registreras och behandlas de personuppgifter som framgår av informationen ovan. Behandlingen sker i det ärendehanteringssystem som verksamheten använder för handläggning av ditt ärende.
Rättslig grund för behandlingen
- En arbetsuppgift av allmänt intresse ska kunna utföras
Lagringstid
- Enligt arkivlagstiftning
Läs mer om behandling av personuppgifter under Personuppgifter i menyn ovan.
Lämna klagomål på personuppgiftshanteringOm du har synpunkter på hanteringen av personuppgifter i e-tjänsten kan du kontakta Integritetsskyddsmyndigheten, som är tillsynsmyndighet. Besök Integritetsskyddsmyndighetens hemsida för mer information om hur du lämnar klagomål. Du kan också höra av dig till Motala kommuns dataskyddsombud på dso.motalakommun@insatt.com.
Dina rättigheter - Integritetsskyddsmyndigheten
Personuppgiftsansvarig
Socialnämnden
socialnamnden@motala.se
Servicecenter
motala.kommun@motala.se
0141-22 50 00